De vraag
Sanex wil zich positioneren als dé ‘Skin Health Expert’, vooral onder jonge vrouwen van 18-45 jaar. Ze willen op een geloofwaardige manier uitleggen hoe en waarom hun producten werken, en tegelijkertijd inspirerende en creatieve content bieden die impact maakt door emotie, storytelling en beleving. Het uiteindelijke doel is om deze doelgroep te activeren om Sanex te kopen via de Sanex store of Kruidvat.
Hoe kunnen we inspirerende, engaging content ontwikkelen die deze jongere doelgroep aanspreekt en Sanex positioneert als hun vertrouwde expert in huidgezondheid?
Het Antwoord
Een 360-campagne (video, socials, artikelen, print), met een doorvertaling naar een impactvolle en engaging live activatie; “Durf jezelf bloot te geven”
In deze meerdelige branded content serie gaan we influencer-koppels letterlijk het hemd van het lijf gaan vragen om zo echte verhalen, echte emoties, echte bekentenissen op te halen. We laten impliciet zien dat ‘jezelf bloot geven’ (naast de ‘juice’) vooral ook zorgt voor mentale gezondheid: opluchting, trots, ontspanning, fun moment samen, liefde, zachtheid, stress relief, kracht, balans, energie. Zowel op bed als tijdens en na een dampende douchesessie leggen we de koppels de meest intieme vragen en steamy dilemma’s voor.