De vraag
Hoe kunnen we de merkwaarde van Peugeot, gecentreerd rond het concept van “Allure” (gedurfd design, emotionele aantrekkingskracht en rijplezier), op een creatieve en innovatieve manier tot leven brengen onder de vrouwelijke doelgroep tussen de 20 en 45 jaar? En hoe kunnen we het gevoel van Allure vertalen naar alledaagse ervaringen, met focus op innovatie en visuele perfectie.
Het antwoord – Sturen met allure
Een campagne vol aantrekkingskracht, uitstraling, balans en perfectie: allure. &C Brandstudio presenteert ‘Sturen met Allure’. In samenwerking met zijn we de afgelopen maanden bezig geweest met wel een hele bijzondere campagne. Prima ballerina, een van de meeste gelauwerde balletdanseressen ter wereld, en chef-kok duiken speciaal voor deze serie in elkaars wereld. Zij laten zien hoe zij streven naar perfectie, verfijning en hoe zij aan allure een diepere betekenis geven(spoiler: Igone danst betoverend de Stervende Zwaan). Ook bij de nieuwe Peugeot E-3008 draait alles om allure: aantrekkingskracht, uitstraling, balans en perfectie.