Titel

Peijnenburg – KoekKoek

De Vraag 

Mensen zijn steeds bewuster bezig met voeding en daarom is er ook meer vraag naar gezondere tussendoortjes. Peijnenburg lanceert daarom een verantwoorde variant van de originele Peijnenburg koek. Lekker zonder toegevoegde suikers. 

Peijnenburg wil dat hun vernieuwde naturel koek ‘framen’ als lekker en verantwoord tussendoortje (en dus niet meer perse als ontbijtkoek alleen).

Het Antwoord

Een social-first branded content campagne “KoekKoek” in samenwerking met Koninklijke Peijnenburg BV. De campagne bestaat uit 10 verschillende korte (interactieve) video’s uitgerold over de platformen Tiktok, IG Reels, IG Stories, Shorts in combinatie met verschillende advertorials op andc.tv De focus in deze voxpop-campagne ligt op de nieuwe koek van Peijnenburg, een verantwoorde tussendoortje voor elk moment op de dag, vezelrijk en zonder toegevoegde suikers.

Voor ons aanleiding om met de supergrappige Fleur Overgaag de straat op te gaan en Nederland te vragen hoe het zit met ons tussendoortjesgedrag. Hoeveel snacken we nou zo gemiddeld per dag? Zijn we meer ochtendsnackers, middagsnackers of avondsnackers en pakken we meer tussendoortje op kantoor of thuis? En welk tussendoortje kunnen we nou echt nooit laten liggen? (spoiler: chocola). En natuurlijk lieten we Nederland ook de nieuwe Peijnenburgkoek proeven als het ideale tussendoortje. En dat leverde de allerleukste reacties op! 

Het resultaat 

Meer van Een grote familie

IT Cosmetics – No Filter Needed

Beauty, Body & Mind, Entertainment

Peugeot – Sturen met allure

Food, Lifestyle, Parenting, Travel

Colgate – Get Ready to Smile!

Beauty, Body & Mind, Entertainment

Centerparcs – Match made in Nature

Beauty, Body & Mind, Entertainment