Our way of working
(social)videos
online advertorials
print series
branded podcasts
test lab
(live)activations
Data is the fuel of our creativity
Op basis van de vraag en briefing ontwikkelen we een compleet campagneplan met insights, strategie, concept en media-distributie met KPI’s op bereik en kwaliteit. We zorgen tijdens en achteraf altijd voor complete rapportages. En we doen het liefst per campagne achteraf onderzoek naar het effect van de campagne (perceptie, associaties, awareness, consideration, preferences).
Onze best practices voor branded content
- Doelgroep insights: deze zijn de basis om tot de kern te komen en een concept te ontwikkelen wat echt gaat resoneren met de doelgroep.
- Storytelling concept: altijd in nauwe aansluiting bij de merkwaarden, ervaringingen en ‘zeitgeist’ van de doelgroep.
- Entertaining: herkenbare content met een knipoog en een mate van relativering. Amuserende content wordt vaker gedeeld waardoor zo de reikwijdte ook nog eens organisch vergroot wordt.
- Meten & optimaliseren: we gebruiken onderzoek en analytics om het succes van onze campagnes te meten en te optimaliseren. Tijdens een campagne, maar we nemen learnings ook mee naar volgende campagnes.