Our vision

Every brand has a story to tell - we are bringing these stories to life

Traditioneel bevindt branded content zich in de ‘Tell’ laag, tussen ‘Touch’ (merkbekendheid) en ‘Sell’ (conversie).

Binnen deze ‘Tell’ laag brengen we merkverhalen tot leven – met entertaining storytelling, verdieping, uitleg en lading. Om zo diepere emotionele en engaging connecties tot stand te brengen met de doelgroep en meer positieve associaties (‘category entry points’) rondom het merk te laden.

Dit resulteert in positieve invloed op merk-awareness en vooral -consideration en -preferences en action intent.

Met onze branded content helpen we adverteerders niet alleen om een duurzame groei te realiseren, maar vooral ook hun merk te versterken en toekomstbestendig te maken.

Om onze contentstrategie duiding, richting en structuur te geven hanteren wij ons ‘Tell-IN’-model.

Een holistische benadering om per campagne tot de juiste verhouding te komen tussen ‘inspiratie, informatie, interactie’. Niet alleen in de storytelling content, maar ook in de inzet van media

Get in touch

Wil je weten hoe onze ‘Tell-IN’ aanpak jouw merk sterker kan maken?