De vraag
Hoe kunnen we met creatieve en emotionele content Nutrilon en het Care Team positioneren als een betrouwbare en betrokken partner voor ouders van baby’s van 6 tot 12 maanden? We willen impact maken door middel van echte, persoonlijke storytelling, empathie en praktische ondersteuning, en tegelijkertijd de betrokkenheid bij Nutrilon-producten en de Careline stimuleren. Hoe zorgen we ervoor dat onze content betekenisvol en herkenbaar is, en effectief bijdraagt aan de overweging om contact op te nemen met het Care Team?
Het Antwoord
Nutrilon Opvolgmelk heeft niet alleen hele goede opvolgmelk, maar staat met een eigen, dedicated CareTeam dag en nacht voor je klaar (24/7) met een team van onafhankelijke experts voor een objectief, maar vooral ook een luisterend oor en empathisch advies.
Samen met Nutrilon Opvolgmelk gaan we langs bij drie mom/dad-fluencers met een (first time) baby, van 6 tot 12 maanden: Robin Martens & Jafaní; Sara de Kramer & River ; Esther Vedder & Frankie.
We gaan persoonlijke verhalen, ervaringen, struggles en confessions ophalen rondom ouderschap, babygedrag en voedingsperikelen + we vragen het CareTeam om advies. Elke aflevering bestaat uit een mix van onderdelen:
- Openhartig gesprek: open vragen, dilemma’s, confessions, struggles, ervaringen
- CareTeam Moment: we appen/bellen in elke aflevering met iemand van het CareTeam en leggen een veelvoorkomend dilemma/vraag voor.
- Voedingsmoment: we krijgen een intiem kijkje bij hun thuis en we zien de intimiteit van het voedingsmoment met Nutrilon Opvolgmelk, DuoBalans