De vraag
Hoe kan IT Cosmetics door middel van podcasts, social snippets en online advertorials op een authentieke en aspiratieve manier merkbekendheid en engagement creëren onder Gen Z en millennials? Hoe kunnen we via emotie, storytelling en ervaring de boodschap van zelfvertrouwen (‘IT IS ME’) en de voordelen van de verschillende IT Cosmetics-producten effectief communiceren, zodat we niet alleen awareness en overweging stimuleren, maar ook aanzetten tot aankoop bij de IT Store?
Het Antwoord – No Filter Needed
Een inspirerende zesdelige podcastserie ‘No Filter Needed’ is een samenwerking met iT Cosmetics en Audiohuis. Iedere week een nieuwe aflevering, waarin influencer en ‘professional buttsqueezer’ Rianne Meijer in gesprek gaat met bekende mensen over all things confidence. En dat terwijl ze zich klaarmaken voor de dag. Dus get ready, pak je spiegel erbij of luister gewoon gezellig mee.
Er komen verschillende confidence-onderwerpen aan bod, zoals het effect van moederschap op je zelfvertrouwen, de invloed van social media op je mentale gezondheid, omgaan met (online) roddels en haatcomments, 100% jezelf zijn, en nog veel meer. Rianne Meijer gaat in gesprek met onder anderen Anna Nooshin, Vera Camilla, Jade Anna en Rikkie Kollé.
Het Resultaat