De vraag
Het praten over intieme verzorging blijft een taboe, terwijl het een essentieel onderdeel zou moeten zijn van je dagelijkse routine. Chilly wil dit taboe doorbreken, maar op een frisse, niet-betuttelende manier die aansluit bij de behoeften van de jonge doelgroep. Deze generatie wil geïnspireerd en vermaakt worden, zonder dat het onderwerp zwaar of ongemakkelijk wordt gemaakt.
De doelstelling was om content te creëren die bewustzijn vergroot en de jonge doelgroep laat zien dat intieme hygiëne een eenvoudige, prettige, en vooral belangrijke dagelijkse routine kan zijn. We streven naar tijdloze, taboedoorbrekende, maar verfrissende content. Daarnaast was het belangrijk dat wij Chilly neerzetten al dé expert op het gebied van intieme verzorging en moesten we betrokkenheid en overweging creëren bij de doelgroep om Chilly in hun dagelijkse routine op te nemen.
Het antwoord
Podcast kletsen over ketsen. In deze eerste aflevering vertelt content creator, model en fotograaf Daelorian van der Kolk over betrapt worden in het zwembad door de schoonfamilie, vastgebonden worden aan bed en wat er op haar steamy bucketlist staat. Presentator en actrice Dzifa Kusenuh stelt haar alle vragen, maar vertelt zelf ook de nodige juice. Kletsen over Ketsen is een podcast van &C en Chilly, in samenwerking met Audiohuis. Chilly is verkrijgbaar bij alle drogisterijen en via Chilly.nl.