Titel

Centerparcs – Match made in Nature

De vraag

CenterParcs vernieuwt zijn merkidentiteit en fysieke locaties in Nederland (en België). Deze vernieuwing brengt ook een hernieuwde focus voor hun contentboodschappen. De content moet een diepere verbinding met CenterParcs creëren en een vernieuwde reden bieden om de parken te bezoeken bij de doelgroep. We willen de fysieke en emotionele elementen van CenterParcs tonen door middel van premium samenwerkingen.

Het antwoord

In de online videoserie Match made in Nature koppelen &C en Center Parcs twee BN’ers aan elkaar. Samen dompelen ze zich onder in de natuur, waar ze de dagelijkse drukte even vergeten en zichzelf én de ander beter leren kennen aan de hand van – soms confronterende – vragen. Verrassende antwoorden en bijzondere anekdotes gegarandeerd. Het resultaat? Prachtige gesprekken tussen onder anderen Loiza Lamers en Ayoub Louihrani, Holly Mae Brood en Fresia en Igone de Jongh en Fred van Leer

Het resultaat

Meer van Festival der Liebe

IT Cosmetics – No Filter Needed

Beauty, Body & Mind, Entertainment

Peugeot – Sturen met allure

Food, Lifestyle, Parenting, Travel

Colgate – Get Ready to Smile!

Beauty, Body & Mind, Entertainment

Centerparcs – Match made in Nature

Beauty, Body & Mind, Entertainment